دوازدهمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی در سال 1402 برگزار می شود

علی حسین شهریور، دبیرکل خانه تعاونگران: « دوازدهمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی‌ » با هدف بهبود مدیریت و ترویج فرهنگ تعالی سازمانی در تعاونی ها و آشنایی فعالان بخش تعاون با نقش و جایگاه الگو های تعالی سازمانی و استاندارد های مدیریتی در ارتقای کسب و کارهای تعاونی و معرفی شرکت های تعاونی پیشتاز و سرآمد در حوزه تعالی سازمانی در سال 1402 برگزار می‌شود.

شهریور با اشاره به اینکه یکی از اهداف جشنواره تعالی مدیریت تعاونی ، ایجاد نشاط در بخش تعاونی و تشویق تعاونی ها برای حرکت به سمت پیشرفت در مسیر بهبود مستمر ، نوآوری، مدیریت دمکراتیک و پایداری است افزود: این جشنواره حکمرانی خوب در مدیریت شرکتهای تعاونی را نهادینه و تقویت می کند.

وی گفت: جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی برای دوازدهمین سال متوالی،  توسط خانه تعاونگران با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تعالی سازمانی تعاونی ها و اتحادیه ها، برگزار می شود.

 وی افزود: این جشنواره فرصت مناسبی است تا تعاونی های با مدل تعاونی سازمانی آشنا شده و از آن برای اعمال روش های نوین مدیریتی در تعالی تعاونی خود استفاده کنند.

شهریور تصریح کرد: جایزه ملی مدیریت تعاونی، بر اساس ارزیابی عملکرد و با توجه به میزان استقرار نظام های مدیریتی، نگاه سیستمی و جامع به تمام فعالیت های تعاونی داشته و به تعاونی های سرآمد کشور که حائز شرایط بوده و به حد نصاب های تعیین شده دست یابند، اعطا می شود.

دبیرکل خانه تعاونگران، با تاکید بر اینکه مدت زمان ثبت نام در فرایند ارزیابی این دوره تا 20 خرداد ماه 1402 ادامه خواهد داشت افزود: مدیران تعاونی های متقاضی می توانند برای کسب اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام و فرایند ارزیابی به وب سایت جایزه به نشانیwww.taavonaward.ir  مراجعه کنند.

شهریور گفت: دوازدهمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی و مراسم تجلیل از مدیران تعاونی سرآمد با حضور مقامات و مدیران بخش های دولتی و تعاونی، پس از طی فرایند ارزیابی ها، شهریور ماه سال 1402 برگزار خواهد شد.

گفتنی است یازدهمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی با حضور مدیران و کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون و  مدیران تعاونیها و اتحادیه ها از سراسر کشور در سال 1401 برگزار شد.