ثبت نام

1 : برنامه زمانبندی ثبت نام در سال 1402
 

  1. ثبت نام : تا 20 خرداد ماه 1402
  2. آموزش و ارسال اظهارنامه : تا 30 تیرماه 1402
  3. ارزیابی و بازدید از تعاونی:  تا 30 مرداد ماه 1402
  4. برگزاری دهمین جشنواره و معرفي شرکتهای سرآمد: اعلام می شود
  5. ارسال گزارش بازخورد جهت تعاونی ها:  تا 15 بهمن ماه 1402

براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 66470130-021  داخلی 3 تماس حاصل فرماييد.

2 : ثبت نام :

الف: کلیه شرکت های تعاونی، اتحادیه ها و اتاق های تعاون برای حضور در فرآیند ارزیابی می توانند ابتدا فرم تقاضا و ثبت نام را تکمیل و از طریق ایمیل taavonaward49@gmail.com به دبیرخانه جایزه ارسال کنند .  فرم ثبت نام در لینک روبرو قابل دانلود می باشد.  دانلود کنید : فرم ثبت نام جایزه

ب: پس از تکمیل و ارایه فرم ثبت نام قرارداد فی مابین تعاونی و دبیرخانه جایزه منعقد خواهد شد. متن قرارداد در لینک زیر قابل دانلود می باشد.

دانلود فرم قرارداد :  فرم قرار داد بین تعاونی و دبیرخانه

 

3: هزینه‌ ثبت نام سال 1402

  • هزینه ثبت نام برای حضور در فرآیند ارزیابی 80 میلیون ریال می باشد.
  • هزینه‌های ایاب و ذهاب و اقامت ارزیابان و سایر هزینه‌های مستقیم مربوط به بازدید از محل به عهده متقاضی خواهد بود.
  • تعاونی های عضو خانه تعاونگران و زنان از 5 % تخفيف برخوردارند.
  • متقاضيان می‌بايست هزينه مربوطه را ﺑﻪ حساب جاری شماره   1841502006 نزد بانك ملت شعبه بزرگمهر تهران (كد 63172) به نام خانه تعاونگران ايراني واریز و رسید آن را برای دبيرخانه جايزه ارسال نمايند.
  • شماره جهت کارت به کارت:   0265  7130 3376 6104
  • شماره شبا بانک ملت:   IR12  0120  0000  0000  1841  5020  06

تعاونی  پس از واریز هزینه ثبت نام باید  فرم زیر را تکمیل و به همراه قبض واریزی برای دبیرخانه ارسال نماید.